piątek, 31 sierpnia 2018

Od Raven`a CD Luny

Dołączyć? Ale, że ja? Hmmm... Dawno już nie byłem w watasze a... Położyłem uszy po sobie zamyślając się. 
- Halo? Ziemia do basiora! - powiedziała wadera wyrywając mnie z odmętów mojego umysłu
- Em... Jasne. Mogę dołączyć, ale nie obiecuję, że na długo - odparłem lekko rozkojarzony. 
- Świetnie! W stadzie jest jeszcze jedna wilczyca, która z chęcią cię pozna i - zaczęła radośnie Luna
- Chyba się zagalopowałaś. Nie chcę na razie poznawać innych członków... Ani nikogo innego takiego - przerwałem jej oschłym tonem siadając. Prychnąłem cicho pod nosem i znów spojrzałem w niebo. Co jak co ale to się chyba nie zmieni... nie lubię poznawać obcych i raczej nie polubię. 
- Co? Ale dlaczego? Ona jest naprawdę miła - powiedziała marszcząc brwi. 
- Dla mnie to bez różnicy. Mogła by być nawet tęczowym jednorożcem zrobionym z liści - mruknąłem przymykając oczy. Czemu niektórzy nie rozumieją, że jestem jakimś cholernym wyjątkiem i nie czuję instynktu stadnego? Zawsze próbują na siłę poznawać z całą resztą. O tyle dobrze, że wataha nowa i nie ma za dużo tych innych jak na razie. 
- No... no dobra. To może no nie wiem. Jakie chciałbyś pełnić stanowisko? - spytała nie wiedząc co zrobić. 
- A jakie są dostępne? - odpowiedziałem pytaniem na pytanie. Luna zaczęła wymieniać wolne stanowiska, a ja słuchałem jej uważnie. Gdy skończyła prześledziłem myślami jeszcze raz dostępne opcje i zadecydowałem.
- Patrol nocy wydaje się dobry. - uśmiechnąłem się lekko acz sztucznie. 

<Luna?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz